Hoppsan!

Idag blev visst en riktigt dålig bloggdag, har tänkt många gånger att jag ska försöka ta mig till en dator, men jag har omöjligt funnit tid! Först ringde väckarklockan runt 9 i morse, men en seg Lollo kom inte upp ur sängen förän strax innan 11... SUCK!

Hoppade i lite kläder och stack iväg till konsum för att handla ingredienser till veckans mat. Sen snabbt hem igen kastade in varorna i kylskåpet och micrade dagens mat, sen tog jag plats i soffan och kollade på mitt kära "hem till gården". (Snälla, mobba mig inte!)

Efter mat/kaffe/TV-pausen började jag på med morgon- och övermorgondagens mat, soppa till ena dagen och pasta med ädelostsås till andra. Dock tog det längre tid än jag hade tänkt mig, så till sist fick jag ta en snabbdusch, och skynda mig att packa arbetsväskan innan jag skjutsade Calle till Netto och mig själv till jobbet.
Sen har det varit fullt ös medvetslös här idag! Så först nu jag har fått en lugn stund.

Går av imorgon klockan halv 12 och då ska jag hem och plugga! Måste bli klar med det sista denna veckan. :)
Hoppas att allt blir godtjänt bara! :)

Hur har er dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0