L-word

Elin, du har gjort mig besatt! Besatt av L-word. Detta resulterade i att jag igår gick in på cdon.se för att titta hur mycket säsongerna kostade, då var det REA på den kompletta upplagan med alla fem säsonger för 899 kr, vilket jag tyckte var dyrt (det är mycket pengar för film på en gång, men i slutändan "billigt") så natten till idag och hela dagen har jag funderat på om jag ska köpa eller ej och till sist bestämmer jag mig för att slå till och unna mig alla fem säsonger men så går jag in och ser att de nu har höjt priset till 1099 kr istället. Så nu är jag 200 kr fattigare än vad jag skulle varit igår, suck!

Men jag får nog säga att det är värt det ändå.
Nu börjar bara den eviga väntan på att paketet ska dyka upp. Jag vill se fortsättningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0