Tack!

Länge sedan jag skrev något här i bloggen. Jag har helt enkelt inte haft tid eller någon speciel lust till att skriva under denna fina sommar. Istället har jag umgåtts så mycket jag bara kan med min fina underbara vän Elin som har varit hemma i två månader, nu är hon dock tillbaka i Kungälv och jag saknar henne varje dag! ♥

När jag inte har umgåtts med Elin har jag jobbat, jobbat och pluggat. För nu är jag äntligen på gång på riktigt med att plugga till undersköterska. Första kursen är snart avklarad och jag tycker att det känns bra.

Det har även varit många fina grillkvällar med trevligt folk, dans, och andra roliga påhitt. Ett otroligt vackert bröllop ute i det gröna.:)

Tack till alla er som gjorde sommaren 2010 till den bästa sommaren någonsinn! ♥

Nu bilder på det nygifta paret :)

Kusin Emelie gifte sig med sin Daniel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0