Lördagen den 18e december

Äntligen har jag helg. Äntligen har denna veckas tempo börjat lugna ner sig och det känns underbart.
Siste kursen för hösten är färdig, inlämnad och godkänd. Provet är skrivet och jag har jobbar röven av mig.
Varit på möte med chefen och det gick också bra. Skönt att få det överstökat. Har hunnit med ett träningspass med underbara Jonna, och har efter det fått träningsvärk i axlarna(?). Men det känns bra.

Idag har jag köpt den sista julklappen för i år. Alla är inslagna och klara så nu är det bara till att vänta in julen. Så skönt att inte behöva trängas mer nästa vecka. Ända problemet är att jag inte vet vad jag vill ha på mig på julafton. Haha.

Hoppas jag får träffa M imorgon, men inget är säkert ännu, annars kanske jag åker ut och hälsar på min fina fina underbara älskade syster i hennes hus. :) <3

Är ni klara med alla julklappar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0