Söndagen den 12e december

Tänkte jag skulle sätta ihop ett kort inlägg, denna veckan har varit extremt intensiv, har jobbat mycket (5dagar skulle egentligen jobbat 6, men då hade jag aldrig lyckats få ihop allt så tog ut en semesterdag.) lämnat in ett arbete/kurs till skolan och utöver det har jag också hunnit med att vara bortrest ett dygn.

Idag när jag kom hem från jobbet var jag helt slut, så det blev att käka lite och sen har jag legat i ett riktigt varmt skumbad och bara läst i lite över en timme. Mina föräldrar trodde jag hade somnat.

Nu har jag pluggat en stund inför morgondagens prov på MSK. Känner att jag kan det mesta faktiskt men ska läsa igenom det en gång till ikväll och en gång imorgon bitti. På eftermiddagen/kvällen/natten imorgon blir det jobb, går av på tisdag morgon sen ska jag på möte med chefen på eftermiddagen, onsdag blir det jobb och personalmöte förhoppningsvis hinner jag trycka in lite dans på kvällen, torsdag är det morgonträning och sen blir det ännu en dag på jobbet och jag går av på fredag morgon och efter det ska jag ÄNTLIGEN ha helg!
Så ni får ursäkta mig i förväg om jag inte uppdaterar så mycket, men efter denna kommande veckan så blir det i alla fall lite lugnare. :)

Hur ser det ut för er så här innan jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0