Söndagen den 5e december

En halv evighet har gått sedan jag sist skrev något på bloggen, men det betyder inte att jag inte har varit inne och kikat till den eller försökt att knåpa ihop ett bra inlägg.

Sen senast jag var in på bloggen och skrev så har det hänt en hel del i mitt liv. Både positiva saker och negativa.
Min moster genomgick en operation som tyvärr misslyckades och hon blev väldigt dålig. I torsdags ca 6 veckor efter att hon blev inlagd fick hon komma hem på besök över en lång helg. Äntligen känns det som att det vänder.

På grund av att hon har varit sjuk har mycket annat blivit lidande, då jag självklart har prioriterat henne och min mamma och familjen runt om oss som ingen har mått bra under denna tiden.

Jag har fått göra om min studieplan då jag har halkat efter med en kurs och nu kämpar jag som aldrig förr för att bli klar med den sista kursen jag ska göra innan nyår.

Jag har även fart och flängt väldigt mycket de sista månaderna då jag har träffat en person som betyder väldigt mycket för mig. :)

Detta var en kort uppdatering om lite som hänt i mitt liv, jag ska försöka göra mitt bästa för att åtminstonde slänga in några sms-inlägg i veckan. Håll till godo. :)


en passande bild från tidigare i år. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0