Snö, snö och åter snö.

För en gångs skull är det verkligen en riktig vinter! Och jag gillar det!
Dock får det gärna sluta snöa nu, för jag är trött på att skotta (och då har jag ändå bara skottat typ tre gånger(!)) Men annars kan snön få ligga kvar ett tag till för min del.

Idag har pappa, Lina och jag varit ute i nästan tre timmar och skottat snö, jag skulle upp på en av vallarna och skjuta ner snön på andra sidan där den inte är ivägen vilket inte var det lättaste då jag hela tiden sjönk ner till midjan. Pju, vilket jobb!

Resten av dagen har spenderats inne med träning och film! (Och nu datorn :P) Ikväll blir det taco och melodifestivalen, och ikväll ska jag inte somna innan mello är slut! Sen blir det nog några avsnitt O.C eller TV4s film: 'Sweet home Alabama' tror jag det var? Men, men det lär jag märka, gillar ju filmen men hatar att det är massa reklamavbrott och nyhetssändningar under filmen, blä!

Imorgon blir det en heldag på jobbet 9.00-21.00, så blir till att gå upp tidigt imorgon, speciellt om det ska fortsätta snöa, för då lär jag ju inte komma upp med bilen utan att skotta, så snälla Snö-guden (eller vad du är), jag gillar snö, men snälla ta en paus nu!

   

Några bilder på farsan när han röjer snö, dock inte från idag. Detta är nog en månad sen, minst!



Min mormor! Hon ligger på sjukhus nu p.g.a sitt socker, hon hamnade nästan i koma idag ;(
Vi tänker på dig, mormor! Krya på dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0