Tävling på spiderchicks blogg

Detta inlägget kommer att vara min motivering till Spiderchicks(http://spiderchick.blogg.se/2010/february/tavling.html) tävling om två biljetter till Melodifestivalfinalen i Globen den 13e mars i sammarbete med Svenska spel (<a href=”https://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=30”>Svenska Spel Schlager-Bingo</a>)
 
Kära Spiderchick!
Jag skulle vilja vinna dessa biljetter till Mellofinalen så att jag kan ta med mig min bästa vän sen 17 år tillbaka(!), som också råkar vara det största Schlagerfreak jag någonsinn har träffat, och jag lovar jag har träffat många musikintresserade människor!

Varje år vid denna tidpunkt önskar jag att vi kunde få uppleva denna stora musikhändelse på plats, men tyvärr har vi aldrig haft råd att åka, då min bästa vän fortfarande studerar (till lärare). Så när jag nu såg att du lottade ut två biljetter tänkte jag direkt på min bästa vän, och jag hoppas verkligen att jag kan få vinna dessa biljetter och ta med henne till Stockholm och se detta live. Ingen skulle bli så glad som hon!

Kramar Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0