Äntligen!!!

Jag är en riktig skoälskare, det är verkligen det bästa jag vet, nya fina skor!
Tyvärr har jag mycket små fötter storlek 34-35, vilket betyder att det nästan aldrig finns några damskor i min storlek. Jag får alltid köpa massa inlägg och trycka i skorna för att de ska stanna på plats.

Men nu har äntligen Din sko fattat galoppen och tagit in en kollektion med storlek 35!
Jag tackar gudarna för detta! Äntligen kommer jag också att kunna köpa snygga sandaletter med öppen tå, pumps och andra fina skor utan att behöva gå i flera storlekar förstort. Amen!

Dock kommer det nog att bli en dyr vår med så mycket snygga skor i min storlek, men det får jag ta! ;)



Kolla in dessa snyggingar på:
http://dinsko.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0