Bugg 1

En, två, tre, fyr. En, två, tre, fyr och så vidare och vidare snurrar det i mitt huvud just nu.
Ikväll har jag varit på första kurstillfället i bugg. Jag kan även tillägga att jag är tondöv och inte har någon taktkänsla, med andra ord inte så lätt.

Kurstillfällerna är på en och en halv timme, så efter en stund och många taktövningar och felsteg lyckades jag hålla takten ganska bra tycker jag. :) Inte heller trampade jag någon på fötterna men själv fick jag en armbåge i huvudet. Men som tur var blev det ingen jättehård smäll.

Det roliga med armbågsincidenten är att jag trodde det skulle vara totalt omöjligt att krocka med den killens armbåge då han var typ två meter lång och jag är ynka 157cm kort. Men men, tydligen kan allt hända. ;)


Kommentarer
Postat av: Saadet

Nu har jag lagt till dig också :)

2010-01-13 @ 21:31:16
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0