Detox, film och bugg

Hej slapparsöndag, jag har precis suttit och kollat på olika sidor om detox då jag funderar på att börja en detoxkur den 1a februari, varför jag just har valt den 1a februari är för att jag vill kunna njuta av min skidsemster i Sälen när vi ska fira pappa och för att jag ska kunna vänja mig själv vid tanken på att inte dricka kaffe och äta vissa saker. Och 3 veckor (ungefär) kändes som en bra tid att vänja sig på.



Funderar på om jag och mamma skulle ta oss en promenad idag igen, men det känns inte lika lockande idag då det blåser ganska mycket ute och solen har gått och gömt sig igen. Men samtidigt vet jag att om jag går ut så kommer jag att sova bättre inatt samt må mycket bättre.
Det får nog bli en promenad i eftermiddag!

Ikväll ska jag titta på 'En annan del av Köping' och 'Johan Falk- gruppen för särskilda insatser',
båda programen visas i TV4 från 20:30.

Det ska bli extra kul att se på 'En annan del av Köping' nu när jag själv jobbar på två olika gruppbostäder och kunna se och jämföra hur de jobbar jämfört med oss.
'Johan Falk'-filmen har jag redan sett, men jag tänker inte gå miste om ett tillfälle att sitta och dregla över
Joel Kinnaman, snyggare kille får man leta efter!

 

På onsdag ska jag börja en buggkurs, steg 1.
Det har jag aldrig trott om mig själv att jag skulle börja dansa, frivilligt!
Men nu börjar det kännas kul och ganska spännande. Sen ska det bli roligt att träffa nya människor och komma igång och röra på sig, även om det bara är en gång i veckan. Dock har Lina ganska stora förväntningar på mig, hon drömmer om att vi båda ska börja tävlingsdansa, men jag tror minsann att hon får drömma vidare ett tag till!
Åtminstonde när det gäller mig. Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0