Fredagsmys på jobbet

Sitter på jobbet, jag har sovande jour inatt. Så snart ska jag sätta mig med en av våra boende och mysa med film, tända ljus och en kopp te i väntan på att en annan ska komma hem. :)

Det blir nog en tidig kväll för mig idag för min kropp skriker efter sömn, förstår inte hur jag kan vara trött när jag knappt har gjort annat än att sova den senaste veckan, men men ingen har sagt att min kropp är normal. :P

Imorgon ska jag kanske springa ner på stan en liten snabbis efter jobbet, men bara om mamma och Lina är kvar, annars kan det vara, inte kul att gå själv. Jag hoppas att min jacka har kommit in på torget, tog slut precis framför näsan på mig förra veckan. Så typiskt!

Inte allt för många dagar till familjen åker till sälen nu, men innan dess MÅSTE jag komma på något kul att köpa till pappa som fyller 60 när vi är där uppe! <3
Tror jag ska springa in på systembolaget och inhandla någon trevlig dryck. ;)

Jag återkommer med inlägg imorgon då jag nog är piggare och har mer tid att skriva.

Till dess, ha det gott! Njut av fredagkvällen!

Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0