Helg?

Det känns som om det vore helg just nu. Ända skillnaden är att alla andra (typ) är upptagna och jag är jätterastlös! Någon som vill leka? (A)

Idag kom jag upp tidigare än igår, men inte tidigt, det går bara inte.
Åkte upp till A6 för att leta efter dansskor, men det fanns inga i min storlek, som vanligt. :(
Men jag fick i alla fall tag i ett par helmysiga inlägg till mina stövlar. :)

Passade på att städa nerevåningen idag i brist på annat (jag sa ju att jag var rastlös!), läste lite i min bok och sen var mamma och jag ute och gick runt kvarteret. Kallt och dimmigt idag, inte allt för kul.

-------------------------------------------------------

Vill också passa på att säga ett STORT Grattis på 20årsdagen till Oscar som fyller år idag.
Hoppas att du får en toppenbra födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0