Hemma igen...

...Efter en weekend med både skidåkning och 60årsfirande, det var som Ni säkert redan vet min älskade pappa ♥ som fyllde år, och hela familjen tog en tripp till sälen för firande!

Ännu ett stort GRATTIS till min Pappa ♥

(OBS! Bildmaraton!)



Vi mötte upp min klantiga syster som Ni ser på bilden håller hon och våra föräldrar på att
ställa iordning ett skidställ som hon precis har vält!




Calle och jag gömde oss bakom ett hus där vi stod och skrattade åt vår klantiga syster ♥



Tandådalen, ett par backar.

  

Bilder från stugbyn vi bodde i- Den Grå Byn.



Syrran och jag fick vänta en hel evighet på de andra medans de skulle checka in, men
personalen var sen. Urk!



Dag 2, pappas födelsedag, här äts det frukost.



Födelsedagsbarnet som dock inte var beredd på kameran ♥

 

Efter frukost, ut i backarna! Lina ♥



Calle ♥



Var ska vi placera väskan?



Trollskogen.

  

Vi fikade våfflor i Våffelstugan :)



Calle dissade våfflorna för en kexchoklad.



Vi grillade korv i backen :)



mamma och pappa ♥



Avslutar med en bild på ett trött födelsedagsbarn ♥


Kommentarer
Postat av: Niclas

Riktigt söt familj ni har! :D väldigt avundsjuk! =)

2010-01-30 @ 01:57:34
Postat av: Jonna

ÅHH!! Vi bodde också i den grå byn när vi var där förra året! typ tre hus från backen. De var helt sjukt härligt. Vi bara gled nerför och sen svängde och då var vi vid vårat hus! :D Helt great var de! :D Najsiga bilder med! :D

2010-03-16 @ 22:11:20
URL: http://jonnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0