Januari 2010

Fyra dagar har snart gått på det nya året. År 2010. Visst känns det konstigt med ett nytt decenium?
Ett nytt decenium med nya möjligheter.
Frågan är bara vilka möjligheter de närmsta 10 åren har att erbjuda.
Det kan bara tiden utvisa.

Jag och min familj började det nya deceniet med att knäppa på oss pjäxor och skidor i Ulricehamn, för en heldag i slalombackarna, ett riktigt uppskattad dag blev det. Alla sex hade extremt roligt! Och vi har kommit fram till att det ska göras om många gånger!

Jag och syskonen gör om det redan imorgon, så snart ska här fixas matsäck.
Hela familjen ska även åka till Tandådalen/Hundfjället om några veckor för mer slalom men också för att fira min älskade pappa som fyller 60år. ♥



Imorgon efter skidåkningen blir det BIO med Nellie, vi ska se på 'Old dogs'.
En ny komedi som verkar vara precis i min smak!
Jag ser riktigt mycket fram emot det.
Jag älskar verkligen att gå på BIO, hellst en gång i veckan och gärna mer, det ända som sätter stopp är ekonomi och dåliga filmer. ;)

Nehe, det kanske är bäst att jag 'får tumma ur röva' och går och fixar fikat till imorgon, och om jag har tur hinner jag kanske till och med att läsa några sidor i min 'En shopaholic säger ja' innan 'Rolandz- kärlek och ananas' börjar med Robert Gustafsson i spetsen. :)

Ha det gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0