Kors i taket!

Men trots många om och men så har jag hunnit med en hel del idag.
Först tog jag en låååångfrukost med min bok. ;)

Efter det skulle jag åka ner till VIP och lämna in en film som mamma hade hyrt samt lämna gammla kläder till insamling, virrig som jag är glömmer jag både film och kläder. Men jag hade tur för Lina upptäckte kläderna innan jag hade hunnit skotta fram min lilla bil. :)

Har även färgat håret, städat, dammat under sängen(!), bytt sängkläder, tvättat och lagat mat.
Så snart ska jag unna mig lite myspys med mig själv och en påse jordnötter. :P
(Självklart kommer även min bok göra mig sällskap, vad annars? :P)

Äntligen har jag fått kontakt med en tjej som kan sälja första boken i Shopaholicserien till mig i inbundet format! Det ända jag behöver göra nu är att ta reda på hur mycket det kostar att frakta en bok från Malmö till Jönköping.
Försökte få fram priset på postens hemsida men det fanns bara pocket som alternativ och jag orkade inte mäta och väga någon av de andra böckerna i serien just då, så jag ska åka ner till konsum i helgen och kolla upp lite priser så jag äntligen kan få min efterlängtade bok.

Förlåt för mycket skrivande om böcker på sistonde, men jag är inne i en bokperiod. :P



Nu börjar jag även två nedräkningar:
1. Sälensemester med familjen, samt firandet av pappas ♥ 60årsdag. 14 dagar kvar.
2. Min prövotid för körkortet är snart äntligen slut. 24 dagar kvar.

Nu ska jag på dejt med min bok :P

Natti natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0