Kvällens

Kvällens program (har varit):

'Halv åtta hos mig'
'Familjen Anorlunda'

Har hunnit med några timmar vid Tv:n med mamma och pappa. Alltid lika kul att se på ovanstående program, i 'Halv åtta hos mig' kan man ha tur och få lite inspertion till matlagningen, alltid kul med nya recept så det inte blir samma gamla vanliga hela tiden. Idag blev det dock ingen inspertion tyvärr.
Men det var kul i alla fall. Och värden hade världens isbrytare! Haha, så underbar.

Nästan varje gång mamma och jag ser 'Familjen Anorlunda' säger mamma att hon gärna hade velat ha fler barn. Hon skulle gärna velat ha två, tre stycken till, men nu är de för gamla (hennes ord) för att skaffa fler.
Jag pustar ut. Men samtidigt vet jag att om jag hade haft fler syskon än de två jag redan har hade jag inte haft några problem att leva med det, man vänjer ju sig vid allt!

************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0