Ledsen för...

...Dålig uppdatering. Men jag har inte haft tid idag, först jobbade jag till halv 12 och sen åkte jag ner till stan och mötte upp mamma, Lina och Martin för lite shopping och fika. :)

Jag hittade äntligen en ny skidjacka, en röd och fin blev det. Jag lägger upp bilder på den efter sälensemestern nästa vecka. Jag har även köpt två fina blommiga linnen på Gina Tricot och en födelsedagspresent till lilla pappa. Så nu är allt fixat!

När jag kom hem underhöll jag Lina under tiden hon packade, hon åker till sälen redan imorgon så möter vi upp henne där på torsdag, och sen deckade jag då jag har sovit uruselt på jobbet inatt.

Tyvärr hinner jag inte uppdatera mer idag och troligtvis inte imorgon heller.
Så nu önskar jag Er läsare en fortsatt trevlig helg så återkommer jag på måndag. :)

Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0