Lördag

Idag vaknade jag med ett skutt av att min mobiltelefon ringde, lättskrämd som jag är.
Det var lilla mamma ♥ som undrade om jag ville följa med in till torget och titta.
Självklart ville jag det! Så snabbt som katten hoppade jag ur sängen och gjorde mig iordning för en tripp till stan.
Även mormor ♥ följde med. :)

Efter en snabb tur på kalla torget där det nästan i fanns några knallar idag åkte vi hem till mormor ♥ och morfar ♥ för att fika och titta på reprisen av 'Let´s dance'.
Willy var så bäst! :D

Nu sitter jag vid datorn och ugglar i väntan på lunch, sen ska jag färga om mitt hår då det är alla möjliga konstiga nyanser i det. :S Förstår inte hur det kunde bli så illa denna gången när jag gjorde precis som jag brukar göra, använde samma märke och hade i det lika lång tid som vanligt. Hmpf!

Ikväll ska jag leka med Nellie ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0