Lunch på...

...IKEA med Niklas och Nellie blev det idag.
Alltid lika trevligt att träffa dom och snacka skit. Även om det blir sällan och korta stunder. Men vi ska ses redan på lördag kväll igen, nästan ett under! :)



Jag åt laxfilé med pommes, grönsaker och beasås.
Passar på att äta pommes innan jag ska börja min detox om lite mer än två veckor.

Efter god mat och dessert passade vi på att "springa över" IKEA och titta på deras "insperationsrum", vilket alltid är lika kul då vi tre har så extremt olika stilar när det kommer till inredning! :P

Uppadaterar nog senare ikväll först ska jag fixa lite här hemma och sen blir det ett kort arbetspass.
Ha en fortsatt bra eftermiddag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0