Måndag

Idag har jag varit ledig, och det har varit otroligt skönt!
Jag passade på att sova jättemånga timmar, vilket verkligen behövdes efter en helg utan mycket sömn, när jag hade vaknat låg jag kvar och drog mig i sängen en bra stund innan jag gick ner och läste tidningen i lugn och ro.
Underbar start på morgonen.

Efter det tänkte jag att jag skulle kolla vad som hade hänt på facebook och i bloggvärlden innan jag kollade på
'I en annan del av Köping' på TV4 anytime. Jag missade ju det igår då jag jobbade. Sen efter det hade jag bunkrat upp med boken 'Snabba cash' och fjärde säsongen av 'Desperate Housewives', men jag har varken hunnit titta på TV eller läsa någon bok, så det satsar jag på att göra innan jobbet imorgon.

Istället fick jag ett ryck och kastade mig in i bilen och åkte ner och handlade ingredienser till både bullar och muffins. Så hela eftermiddagen har jag spenderat i köket med att baka.
Nu är jag dock riktigt stolt över mig själv, för bakning är inte min grej, laga mat tycker jag är jättekul men att baka hatar jag.

Men nu har jag i alla fall något gott att se fram emot ikväll till TV:n. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0