Min måndag

För tillfället har jag ett par dagars ledigt, börjar inte jobba förän på torsdag kväll.
Så idag sov jag ganska länge trots att jag hade ställt klockan på rigning klockan 9, men kände inte för att stiga upp då så låg och snoozade till strax innan 11. Då steg jag upp och gick ner för att äta en clementin och läsa JP innan jag stack ut på en timmes promenad i solen och kylan.

Hemma igen klockan 12.30 hoppade in i duschen och fixade mig sen blev det långlunch med kaffe på maten. Passade även på att läsa en stund. (Förvånade, inte? Inte jag heller.)

Efter det tännkte jag att jag skulle börja med morondagens mat. Hmm, vad ska jag laga?
Gick ner i källaren för att få insperation, och där hittade jag torskfilér!
Av det gjorde jag en fiskgratäng. Min alldra första hemmagjorda fiskgratäng. Och den blev god! :)
Yey!

Var med mamma ♥ och pappa ♥ på biblioteket, lånade 5 nya böcker så nu har jag att läsa. :)
Sen har jag mest glott på TV, idag 'Halv 8 hos mig' och 'Familjen Anorlunda'.

Imorgon ska jag försöka stiga upp i tid och åka till A6 och köpa inlägg till min stövlar samt kolla på "dansskor".
Bara 2 dagar kvar till buggkursen startar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0