Mitt år 2009 i bilder (del 2)

Augusti:

Äntligen semester!
Turkiet två veckor med syster, underbart!




 



September:
Jag får fortsätta som timvikarie på gruppbostaden jag har varit på under sommaren. :)
Nellie och jag åker till Sveriges bästa stad- Göteborg ♥
Elin opereras, det går bra och jag hälsar på hemma hos henne. :)

Världens bästa mamma åker till Mallorca.
Under tiden har Lina världens förfest hemma, pappa är med!
(Det slutar med att 10 killar står utanför dörren och skriker: 'Bengan, Bengan, Bengan', Ni får själva lista ut vem som var huvudpersonen under denna förfest)
Eller som jag sa: 'När katten är borta dansar råttorna på bordet'.

Nu börjar även den årliga BIO-säsongen



Jag som länge har dissat Twyligth läser böckerna och kan inte slita mig.
Jag ser även första filmen och kan knappt vänta till andra!

Oktober:

Jag går på arbetsintervju, men tackar nej då min chef ringer och erbjuder mig mer timmar fast på en annan gruppbostad, jag är även kvar på den gamla! :)

November:

Jag jobbar som en dåre, ser andra filmen ut Twyligthserien och skaffar Twitter:
http://twitter.com/lolloaxelsson

Vi firar även min 20årsdag lite tidigare.
Jag får massa fina paket :)
Tack till er alla för uppvaktningen! :)

December:

Det var 'Open nigth' på 'Kåren' Nellie bjöd med mig.
Innan jag kom hade studenterna haft sittning med temat: jul.
Nellie var en vacker ren, men blev kallad både kanin och älg.



Liksom föregående månader jobbar jag på som en liten dåre, vilket märks den 27e dagen i månaden :)
 
Jag fyller 20 år!!!
(Och jag erkänner, det var inte lika farligt som jag trodde :P)



Det blir julafton och i år firar vi tvärt emot alla andra år,
vi börjar med julklappar direkt efter frukost!
Jag fick en ny kamera :)
Lunchen äter vi hos mormor och morfar med tjocka släkten innan jag ger mig av till jobbet där
jag stannar till juldagen! Min första jul ifrån familjen.

Mellandagarna har spenderats med massa jobb och nyår med god mat och trevligt sällskap.



Detta var mitt år 2009 i bilder och lite text.

Gott Nytt År 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0