Mitt år 2009 i bilder

(OBS! Långt inlägg med mycket bilder!)

Januari:



Jim rycker in i lumpen, jag jobbar på högskolan som tentavakt, men har fått en intervju med Vikariepoolen, intervjun lyckas!
Pappa fyller 59 ♥

Februari:

Jag får mitt första vikariat på ett dagis som sedan blev förlängt på ett annat, sammanlagt två månaders vikarierande, jag stormtrivdes!



Lisa fyller 18 år vilket firas med släktkalas.
Även mitt körkort firar 1 år.
Niklas blir 20.



Jag blir intervjuvad av J-nytt till en enkät



Mars:

Lina fyller 18 år ♥



April:

Lina tar körkort



Nellie fyller 20 år



Efter nästan 2 år tillsammans tar det slut mellan mig och Jim, inget trevligt minne, men ett stort och ganska viktigt för år 2009.



Maj:
Här är det nya tag som gäller.
Nytt jobb inom vården-trivdes jag bra på dagis så ska vi inte snacka om hur jag trivs här!
Jag börjar även gå ut på krogen med Nellie och Jonna ofta!

  



Även Marcus och Niclas hänger på CENTRUM :)

Calle fyller 13 ♥ och Mamma 42 ♥
(Men frågar du henne är hon bara 22)


Jag började fundera på om jag skulle börja rida, men det blev aldrig av.



Jag och Ms X passade på att besöka Hålabo för en skön promenad i vårvädret.

  

Jag och Nellie åkte till Halmstad, på vägen dit åkte vi förbi Ullared och klarade av lite shopping.



  

Marcus fyllde 20 år


Likaså Niclas :)

Jag blev åter igen besatt av rammstein



Juni:
Jag jobbar hela månaden, där träffar jag underbara Elin ♥
Jag spelar poker med Niclas och Marcus - jag vinner! :D



Jag träffar Ottilia för första gången sedan studenten ett år tidigare



OBS! gammal bild, Kreta 06.

Jag funderade på att åter spara ut mitt hår, men ångrar mig som vanligt,
hade tänkt mig denna vackra frisyr:



Juli:
Lina och jag har bokat resa till Turkiet 2 veckor, nedräkningen börjar!
Jonna fyller 20 år, även detta firas på krogen!



bild från studenten
Även denna månad mycket jobb :)

Fortsättning följer i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0