Promenad...

...I vintersolen. Mamma och jag pälsade på oss så mycket kläder vi bara kunde och gick ut i det vackra vintervädret på en långpromenad. Vi passade även på att ta lite bilder så här kommer det ett par stycken från promenaden mellan Flahult och Torsvik:



Jag tänkte att jag börjar med en bild på min skugga.

    

Två bilder över åkern mot det nya området.


Åkern brevid crossbanan.
 
 
Min fina mamma ♥ som också tar kort. ;)




Ännu en bild på min fina mamma ♥


Åkern brevid crossbanan.


Åkern vid crossbanan.


Snö!


Skogen runt crossbanan.



Mamma ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ska även lägga upp ett par bilder på min syrras ♥ mat som hon gjorde till sin pojkvän i tisdags.
Jag ÄR imponerad!



Plankstek gjorde hon helt på egen hand! Jag är grymt imponerad!
MVG sis! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0