Reklam

Reklam, reklam, reklam, bara massor av reklam. Så typiskt TV4, inte ett program har de utan massor av reklam. Detta är tredje reklampausen sen jag satte mig vid tv:n för 45 minuter sedan. SUCK!

Dagen tv-program är 'Halv 8 hos mig' och 'Bygglov', båda på TV4.

Funderar på om jag skulle se en film ikväll efter mina tv-program, frågan är bara vilken?
Har ju faktiskt ett par nya filmer, några som jag har sett tidigare och andra som jag aldrig har sett. Nu måste jag bara bestämma mig för vad jag vill se, och det är inte det lättste om man heter Lollo.

Det tål i alla fall att tänkas på.

Nu ska jag kolla på 'Bygglov' en stund innan nästa reklampaus.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har=)Ska vi följa varandra på bloglovin? det skulle vara roligt tycker jag=) Puss

2010-01-12 @ 21:19:24
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0