Skidor, skratt och BIO

Vi syskon hade en rolig dag i backarna igår. Men denna gången var det mer folk och tyvärr (förlåt mig) många snowboardåkare. För oss skidåkare är det tråkigt när det är många som åker snowboard för då blir backarna mer isiga och det blir snöhögar. Men om man bortser från det var det en mycket bra dag.

Calle ♥ gjorde bort sig genom att åka rakt in i ett skyddsnät och fastna med ena skidan. Tyvärr missade jag det då jag redan hade åkt ner för backen. Och när han ber Lina ♥ om hjälp säger hon:
'Aldrig, jag kan ju tappa skidorna!'
Men han hade tur, för en av de som jobbade kom precis efter det och hjälper honom. Men innan han får hjälp säger hon:
'Jaså du, du tycker att det går bättre att åka utanför backarna'. ;)
Haha haha haha.



På kvällen var jag och Nellie på BIO, vi såg 'Old dogs', en komedi som jag tyckte var jätterolig, sen om det berodde på att jag var övertrött eller ej kan jag inte svara på. :P



Även idag har vi varit på BIO, men denna gången var vi på 'New Moon' för andra gången, dock första gången tillsammans. Fortfarande lika bra som innan. :)
Jag längtar till de två sista filmerna i Twyligthserien kommer ut!



Har också hunnit med att vara lite duktig genom att rensa gaderoben på gammla kläder som jag inte använder, det dumma med det är att jag nu nästan inte har några kläder kvar alls.
Men men,  det är i alla fall en bra anledning till att shoppa. Eller?

Imorgon ska jag fortsätta i de duktiga banorna genom att städa mitt rum, byta sängkläder, damma och tvätta golvet. Jag ska också hinna med att laga mat samt matlådor och färga mitt hår.
Nu är jag trött på min "fina" utväxt!

Snart blir det sängen, men innan jag ska sova blir det några skratt med hjälp av 'En shopaholic säger ja'.
Jag ÄLSKAR verkligen Sophie Kinsellas böcker! :)

Natti natti alla underbara läsare!


Kommentarer
Postat av: Niclas

Låter som en rolig skidresa :P vart åkte ni någonstans?

2010-01-07 @ 15:52:53
Postat av: Lollo

Vi var i Ulricehamn och åkte :)

Du får hänga med någon gång ;)

2010-01-07 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0