Tisdag, en slappardag

Har haft en riktig slappardag idag, bara kollat på TV/film och latat mig i soffan. Precis som jag skrev att jag skulle göra. Har även hunnit med ett kort arbetspass, som även det var slappt idag då det inte fanns mycket att göra idag, men vi fixade lite ändå. :)

Nu har jag surfat en timme och snart ska jag gå tillbaka till TV-position, där trivs jag bäst idag!

Imorgon ska jag och Niklas till Nellie och äta frukost, vi går alltid om varandra så nu har vi ännu en gång fått pussla med våra scheman så vi hinner träffas innan jag åker till Sälen och Niklas till Motala. Bara Nellie som stannar i Jönköping, men jag kommer ju hem efter ett par dagar i alla fall, när Niklas kommer tillbaka blir intressant, vi hoppas på snart! :)

Nu ska jag tvätta bort sminket innan jag ska flytta på alla prylar från sängen, imorgon blir det tidig uppstigning!
På dagen ska jag packa så jag hinner med andra lektionen i bugg, ska även passa på att öva lite till på grundstegen innan jag åker in, denna gången till musik. :P

Jag uppdaterar troligtvis imorgon och om jag inte gör det så hörs vi om en vecka!
Ta hand om Er!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0