Fredag

Då var det helg igen, veckorna går så fort att man knappt hinner blinka!
Just nu har jag en kort bloggpaus i mitt pluggande, har suttit här och pluggat sen jag kom hem strax efter 9. Ganska duktigt tycker jag. :)

Blev ju Lekeryd igår kväll som ni nog har läst i smsinlägget, vi kollade på skräckfilm- så nu vet alla det, jag har redan sett min årliga skräckfilm, så nu behöver jag inte se fler i år, okej? ;)

Efter filmtittandet hos Calle slaggade jag hos Elin så att jag skulle slippa åka till Norrahammar inatt. Skönt det!
Och nu är jag som sagt var hemma igen en sväng.

Ska fortsätta plugga en halvtimme till sen blir det lunch och efter det ska jag träna lite, måste verkligen komma i form nu till Emmis bröllop! Efter det ska jag göra iordning mig och åka till jobbet. Efter jobbet blir det något slags fredagsmys, men vad återstår att se. :)

Vad ska ni göra i helgen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0