Ledig

Idag är jag ledig, och det känns underbart! Jag har passat på att sova länge, som alltid när jag är ledig! Tagitt en långdusch och efter det en långlunch. :) Har också hunnit med att gå ca. 7 km i värmen, vilket jag verkligen behövde! Skulle behöva göra det varje dag, men jag är lat och har ingen som kan sparka mig i baken och säga åt mig på skarpen att jag borde gå ut!

Snart ska jag sätta mig på altanen och plugga, min efterlängtade bok kom äntligen igår! Så nu ska jag köra igång på riktigt! :)

Tror även att jag ska försöka hinna med en snabb tur in till stan i eftermiddag, jag vill ha ett hopprep samt kolla in lite nya fräsha sommarkläder! :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0