Sommar

Jag tycker att det är helt underbart med en riktig sommar för en gångs skull.
Mycket sol och riktigt varmt, har haft cirka 30 grader nu i över en veckas tid, och jag älskar det! :)

Till och med jag har tyckt att det är skönt att bada, och jag har varit vid stranden nästan varje dag.

Idag är jag "ledig" då jag har jobbat natten till idag, tyvärr är det inte riktigt lika fint väder idag som tidigare dagar, så eventuellt blir det till att städa huset idag.

Men överst på dagsordningen står det:
'Sätt dig bekvämt och läs en bra bok.' :)

Jag har redan satt mig bekvämt så nu ska jag bara lägga ifrån mig datorn och ta fram boken.

Hoppas ni har det bra i underbara sommar-Sverige. :)







Bilder från förra sommaren. :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Hej ! hittade din blogg genom google och såg att även du hade haft problem med att få tillbaka dina pengar från stylebystars? Jag sitter i exakt samma tvist förutom att jag överhuvudtaget inte får någon kontaktr med dem, de säger att jag ska ringa men inte en enda jävel svarar?

skulle vara tacksam om du kan berätta hur du gick tillväga om du fick tillbaka dina pengar?



du kan nå mig på [email protected]



mvh jessica

2010-07-06 @ 12:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0