Allt och inget

Helgen är över igen, känns som om jag alltid börjar mina inlägg på detta sättet. Hmm. Veckorna går så fort! Vi är redan inne i Juni månad och just var det December och jul. Vad hände?

Helgen spenderades som ofta på jobbet, men nu blir det ändring på det. :-) Började ju MITT schema i tisdags och det känns grymt bra, men även det har jag tidigare nämnt här i bloggen. Känner mig nästan som en repad skiva, men det är inget att göra åt.

Denna veckan kommer det att bli mycket att göra här i huset, det ska förberdeas inför Linas student, det börjar bli ordning här nu, men det är fortfarande mycket som ska ordnas. Jag ska även hinna jobba lite och fixa mina naglar, m.m. Idag är jag ledig så jag tänkte att jag skulle åka in mot stan i eftermidddag och fixa nya SOLBRUNA strumpbyxor att ha på fredag, de jag hade köpt var bleka, ser vitare ut än jag är i dem. ;-)



Jag gillar detta mönstret starkt, men jag är rädd att jag tröttnar på dem, ska jag vara lite "vågad" eller ska jag köra på gamla hederliga röda? De som är ovan här är ju fina och somriga.
Jag får tänka på det till imorgon...

Just nu händer det mycket runt omkring mig, mycket att tänka på... Men jag börjar äntligen få ordning på allt här i livet, bara en sak som jag känner att jag saknar just nu... Men, men det löser sig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0