Igen

Mitt i veckan igen... Oj, redan onsdag idag, tiden går fort! Har snart varit ledig i en hel vecka så på fredag är det back to work igen.

Igår var jag och fixade mina naglar igen, och nu mera har jag bara TVÅ millimeter plast kvar innan mitt mål är nått!!! Yey! Så förhoppningsvis behöver jag inte använda någon plast alls i höst utan bara min egen nagel och akryl. Jag är stolt över mig själv. Nu återstår bara att se om jag lyckas.
Nu är de i alla fall sommarfina med fransk manikyr och en rosa blomma. :)

Natten till idag spenderades med Jonna på Twiligth movienigth, och tredje filmen Eclipes var bäst!!!
Den måste ni se gott folk!

Imorgon ska jag klippa mig, denna gången blir det nog ännu lite kortare i nacken då jag verkligen trivs med det. :) Men som vanligt kommer jag att bestämma mig i sista sekund när jag väl sitter i frisörstolen. För sådan är jag.

Vad har ni gjort i midsommar och i veckan som varit?

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-05 @ 18:36:14
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0