Inne

Sitter inne i det fina vädret och dricker kaffe, allergierna spökar något fruktansvärt just nu. :-(
Och påverkar min astma till det sämre, jag orkar inte mer! Hyff. Jag vill också sitta ute och njuta av det vackra vädret, men jag får snällt vänta till en annan dag eller plats.

Sitter även och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig så jag kan förnya mitt recept på symbicort. Ska även fråga när det är min tur att få komma på undersökning, det har blivit framskjutet sen i höstas. Tror jag behöver starkare mediciner...

Men men, nu ska jag inte klaga!
Njut av det vackra vädret gott folk, idag ska jag hämta ut mina bilder som äntligen har blivit framkallade. :-)
NICE!! :-)

Vad gör ni i det vackra vackra vädret då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0