lite av varje

Ligger och kollar vad som har hänt på internet sedan igår. Får passa på nu för om ett tag ska jag åka till jobbet, har även natten.

Ringde innan till salongen där jag gjorde mina naglar, ville boka ett akut återbesök innan midsommar, men jag var inte ensam om det. Så nu har jag bokat tid till nästa vecka på tisdag morgon klockan 9:00(!). SHIT! Det var den första lediga tiden de hade. Har även ställt mig i "akuttid-kö" dock ÅTTA före mig i kön! Ja,ja. Snälla ni håll tummarna för mig!

Snackade lite med en jobbarkompis igår om framtiden, jag sa att jag mycket gärna ville vara kvar även efter mitt långtidsvikariat, och det ser riktigt lovande ut! :D

Det var så jävla skönt att få höra att de vill ha kvar mig och att jag är så gott som garanterad en av tjänsterna som kommer ut i höst! :D Så nu kan jag börja planera mitt liv och min framtid på riktigt! :D

ÄNTLIGEN BÖRJAR ALLT LJUSNA FÖR MIG! :D


Kommentarer
Postat av: Sally

jo de är dom :)

2010-06-22 @ 13:49:36
URL: http://pepeljuga.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Ja, det är bra underhållning.

Vem gillar du bäst?

2010-06-23 @ 23:41:59
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0