oj

Det är visst en hel vecka sedan jag skrev här sist! Men jag har haft massor att göra hela veckan, och då har bloggen blivit lidande.

Började veckan med ett dubbelpass mellan 8:00-21:00, tisdagen var slappade jag på förmiddagen och jobbade kväll, träffade även fina vännen Elin och en kompis till henne. :)
Onsdagen var det dags för ännu ett dubbelpass, för att sedan åka hem och fixa allt inför torsdagen då det var skolstart för mig. :)

Som sagt var på torsdagen var det min första skoldag på två år, massor av information och sedan gjorde vi upp en studieplan för mig. Så i sommar läser jag kursen 'Etik och livsfrågor' samt 'ORKA'.

På eftermiddagen passade jag på att njuta av solen en stund innan jag träffade Elin för fika och film. :)

Fredagen var det dags för jobb igen, denna gången hade jag natten till lördagen.

Igår efter jobbet fixade jag käk och sedan parkerade jag mig i soffan och kollade på film innan Nellie dök upp för att kolla på bröllopet med mig. Det var så grymt vackert!! :D

Efter bröllopet mötte vi upp med Jonna och Hanna samt hämtade Lisa ch sen åkte vi och kollade på kläder, jag fick med mig en hel kasse hem, superbilligt! :)

Sen blev det ett halvt 'Harry Potter'-maraton då nästan alla gav upp runt tretiden på natten, bara Nellie som var pigg... Men men, vi får se resten en annan dag!



bild lånad av SvD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0