Torsdag

Idag har jag sovit massor, Calle har städat åt mig, funkar nästan alltid att muta den gossen. :-)
Efter att han hade städat klart körde jag honom till Åsasjön innan jag åkte vidare in till staden för att klippa mig och plocka ögonbrynen. Det blev ganska snaggat denna gången och jag är helnöjd! :-)

Fick även ögonbrynen plockade, denna gången med tråd, vilket jag inte har testan innan, men det var superbra! Ingen smärta alls typ! Och resultatet blev perfekt, snabbt gick det också! :-)

Så nu är jag sommarfräsh, ska även fixa mina fötter ikväll, de kan behöva en omgång med filen och lite fint lack i någon somrig färg.

Underbart väder är det också här i Jönköping, tyvärr kan jag inte sitta ute för gräset är nyklippt och min allergi spökar för fullt, men det hinner förhoppningsvis lägga sig till imorgon, hoppas på att kunna äta frukost ute imorgon! Håll tummarna för mig! :-)


Hoppas att Ni har det gott i värmen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0