Trevlig midsommar!

Imorgon är det redan midsommarafton! Shit vad tiden går fort! Nyss var det vinter och massa snö. ;-)

Imorgon ska jag jobba och tjäna massa goa pengar! Slutar ganska tidigt runt 15-16 någon gång, sen bär det av hemåt för att göra mig iordning innan jag ska iväg på grillmys med goa vänner. :-)

Detta blir nog första gången på 5 år som jag verkligen firar midsommar(?). Hmm, länge sedan var det i alla fall.
Men i år ser jag fram emot det. :-)

På lördag bär det av till Halmstad ett par dagar, åkker dock hem till Jönköping redan på måndagen för Elin ska jobba på kvällen och jag ska fixa mina naglar tidigt på tisdagen och på kvällen ska jag och Jonna kolla på alla twiligth-filmerna på BIO. :-D

Efter passet imorgon är jag ledig en hel vecka!!! :-D
Jag är ruggigt sugen på hitta på något roligt, typ pokerkväll, det var läänge sedan!! Kom gärna med förslag!!

Ja,ja. Hoppas ni får en trevlig midsommar! :-D



Okej, det är tre år sedan jag firade midsommar sist....



Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Rödebäck:

Näe, dom gillar absolut inte jag =) Så olika man kan vara.

2010-06-24 @ 21:14:37
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0