studenten

Idag är det exakt två år sedan jag tog studenten!!! Det känns ju helt galet! Tiden har verkligen gått fort.


Söndag igen... Idag blir det dock BIO med Nellie, vi ska se 'Streetdance' hoppas att den är bra nu bara, vi hade velat se 'Dear John' men tydligen visar inte Filmstaden i Jönköping den? Varför? :-(

Just nu passar jag på att slappa för fullt för denna veckan erbjuder ingen vila, bara fullt ös medvetslös, och "dum" som jag är så har jag åtagit mig massa extraarbete utöver det jag redan har, ja jisses! Men jag kommer nog snabbt upp i de där kompdagarna jag kan behöva till hösten när skolan drar igång på "riktigt".

Nu tror jag att jag äntligen har kommit fram till hur jag ska göra i sommar, jag ska läsa två kurser istället för bara den obligatoriska. Tror det får bli 'Etik' som får bli extrakusren, känns som en bra början. :-)

På onsdag blir det nog en sväng till Piren med jobbet, men har inte bestämt mig till 100% ännu då jag ska upp tidigt dagen efter. Men det skulle verkligen vara trevligt, så tål att funderas på!

I fredags firade vi ju Linas student, det blev en lyckad tillställning. Lina fick stipendium i kyrkan på avslutningen och jag känner mig stolt som tuppen över henne, min underbara syster! ♥

Hon är väldigt rolig min syster, i fredags när hon hade sprungit ut kommer hon fram till oss och gör segertecknet och skriker: "Jag var bäst av tjejerna i klassen!" Folk runt om kring kollade på henne som om hon var dum på riktigt, men de visste ju inte heller att hon var ensam tjej i klassen. ;-)
Vi fick oss i alla fall ett gott skratt. :-)



En liten bus-Lina ♥



En nybliven student :-D ♥



Lina och "svärmor" Marie.

  

  



Stolt pappa och Lina ♥





Lina på klassens "lilla" flak, endast 16(!) meter långt.



Ännu ett stort GRATTIS till studenten Lina! ♥



Vad har Ni kära läsare gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-14 @ 17:22:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0