En gång för länge, länge sen...

...Var jag och Nellie i Motala och hälsade på det underbara paret Niklas och Christian. Den gången tog jag lite bilder med min fina, fina kamera, men virrig som jag är (och det är väl ingen nyhet?) så har jag självklart glömt bort de bilderna tills idag, när jag skulle lägga över bilderna från Melodifestivalen i helgen.

Så nu bättre sent än aldrig kommer bilderna från besöket i Motala/Vadstena:

 
Finaste Nellie & Niklas



En bild på mig också. Vi är på väg till Linköping för att hämta C.



Först var vi in på Coop och handlade mat till kvällen och sen plockade vi upp C som jobbar där. :)



Killarna bor bara 5-10 minuters gångväg från en av alla slussar :)



Nellie får agera modell :)



Niklas får också agera modell :)



Åh, jag vill åka båt på Göta kanal någon gång!

  



Vackra vänner :)



  





  

Avslutar med lite bilder från vägen och på huset de bor i :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0