i tisdags

I tisdags eftermiddag åkte en kille omkull med sin moppe precis utanför vårt hus då han bakhjul hade låst sig. Jag hörde smällen och gick ut för att kolla hur det var med pojken som låg mitt på gatan, med massa folk från skolan runt sig, men ingen som hjälpte honom, så jag kollade hur det var med honom, om han hade brutit något och om han hade ont någonstanns.

Då han bara hade lite ont på vänster sida av kroppen och kunde sätta sig upp själv tog jag med honom in till oss och ringde hans föräldrar som snabbt kom och hämtade honom.

Så idag, precis innan mamma och jag skulle åka ner till Carina och kolla på hockeyn så ringer det på dörren och där står pojken och hans pappa med en alldeles underbar bukett med tulpaner och tackade så hemskt mycket för hjälpen. :-D

Snacka om att jag blev överraskad och extremt glad! Tack snälla ni! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0