På lördag smäller det! :-)

Om två dygn ganska exakt så befinner sig jag och Nellie i GLOBEN!!!!!
Nellie har nämligen vunnit två biljetter till finalen i Melodifestivalen nu på lördag! Detta är Nellies dröm, och jag tackar definitivt inte nej om jag absolut inte måste, och nu efter ett par dagars strul, har jag äntligen fått några timmars ledigt på söndag så att detta går att genomföra! (Tack snälla Ni som har hjälpt mig!)

Idag har Nellie köpt bussbiljetter åt oss och jag har bokat boende mitt i Stockholm City. :-)

Vem hejar Ni på i finalen på söndag?


Kommentarer
Postat av: Nellie

timoteij och anna :) AAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!

2010-03-11 @ 22:34:57
Postat av: Jonna

Tack för den fina kommentaren gumman! :D

2010-03-16 @ 22:06:15
URL: http://jonnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0