Snart spricker jag!

Snart kommer jag att spricka av nyfikenhet! Moster Carina och kusinerna har äntligen kommit hem från Thailand idag, och med sig har de Linas balklänning! Jag dör av nyfikenhet, det är nämligen jag som har "designat" den. Det ända jag vet är att den inte har den färgen som Lina hade valt, för den fanns inte där de sydde upp den så den ska vara en aning mörkare, men olika som man är så kan det ju vara vilken nyans av gult som helst!

Jag hoppas verkligen att den blev supersnygg och att den kommer att sitta som en smäck på Lina. :-)

Bara för att jag är så grymt nyfiken på hur den blev, så är ju självklart Lina sen mot vad hon brukar vara!
Gaaah! Skynda dig hem nu Lina så du kan ringa upp Carina, så vi förhoppningsvis kan få åka ner och titta på den och så att Lina kan testa den. Inte svarar hon på sms heller.

Nu dör jag! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0