Torsdag

Idag har jag inte gjort så mycket som jag hade velat göra, började i alla fall med att försöka sova ut, vilket inte var det lättaste då både hemtelefonen och min mobil ringde och pep mest hela tiden, men jag låg kvar i sängen till strax efter 10.

Sen städade jag nerevåningen av huset samtidigt som jag kastade ihop lite mat att äta samt ta med mig till jobbet, vem orkar stå och laga två olika maträtter liksom? ;)

Drack en kopp kaffe efter maten framför TV:n och sen snabbt iväg till jobbet. Som tur är har jag ett ganska flexibelt arbete så vi kom även ut i friska luften och solen en stund, vi såg till och med en krokus årets första vårtecken. :)

Efter jobbet satt och snackade med mamma samtidigt som vi slötittade på TV sen kom även pappa hem så vi snackade ett tag vi också. :)

Nu den sista timmen har jag slösurfat och läst bloggar, hade även fått mail om att min klänning borde komma inom två dagar så jag hoppas verkligen att den kommer till mig imorgon för jag är grymt nyfiken!

Nu ska jag kolla på TV4 anytime sen kommer jag att sova som en liten gris! Natti Natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0