Uppdatering

Måndag kväll, helgen har gått supersnabbt då jag har jobbat lite över 40 timmar mellan torsdag och söndag. På fredagen var vi iväg på länsdans och det var lika uppskattat som vanligt, alltid lika roligt för mig att se hur glada brukarna blir, det är värt allt! :-)

Idag har jag först och främst slappat på förmiddagen för att spendera eftermiddagen på A6 och stan med Sis, det var mycket trevligt att umgås lite ensam med henne då det var ett tag sedan. Gjorde inga direkta fynd, bara lite underkläder, ett par leggins och självklart chokladpraliner. MUMS! :-D

Har även hunnit med en snabb tur med mamma till biblioteket, men idag lånade jag inga böcker då jag precis har börjat om från början med 'Harry Potter'-böckerna....IGEN! :-)

Sen gick vi och Lina på långpromenad innan det blev kvällsmat, tacorester från helgen. Och efter detta TV-mys med 'Halv åtta hos mig', 'Det Kungliga bröllopet' och 'Saltön'. Nu ska jag strax gå in på tv3.se och titta på 'Svenska Hollywoodfruar' på deras PLAY, innan jag kommer att decka med 'Harry Potter' i handen.

Imorgon blir det jobb igen men efter det är jag ledig i två dagar, den ena dagen blir det buggavslutning med tre timmars buggande och den andra dagen ska spenderas på Ullared med Lina och mormor. :-)

Sen är det påsk igen! Tiden går undan och mycket har förändrats, mestadels positivt! ;-)

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0