Allt och inget, en uppdatering

Hjälp vad jag är trött, helt slut i kroppen efter ett mardrömspass på jobbet som varade i 25 timmar! Fy fan! Skönare blir det när lönen dyker upp nästa månad.

Idag är det mors dag- Grattis lilla mamma! ♥

Kom hem från jobbet runt halv tio idag, försökte sova en stund men det var som vanligt omöjligt, så förhoppningsvis kommer jag att sova som en stock inatt. Låg i alla fall och vilade framför TV:n och kollade på 'Desperate housewives' förvånde? Sen kastade jag ihop lite käk åt mig och brorsan innan jag började göra mig iordning.

I eftermiddag har jag varit med mamma och pappa uppe i stugan och hälsat på mormor och morfar, alltid trevligt att träffa dom. ♥ Dock fick jag extremt ont av min allergi, vet inte o det berodde på det nyklippta gräset, blommorna eller hundarna, eller kanske lite av varje.

Jag saknar min Elin, det ska bli förbannat underbart när du kommer hem till Jönköping över sommaren! ♥ Du är guld värd, gumman! ♥ ♥ ♥

Snart går vi in i Juni månad, helt galet vad tiden går fort!



Minnen från förra sommaren :-)

Jag saknar ditt riktiga jag... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0