Dagen D

Idag är dagen D äntligen här, ikväll blir det 'Sex and the city 2'!!! :-D

Mina sömnproblem fortsätter, men inatt kunde jag i alla fall somna "tidigt" innan klockan ett! Otroligt skönt! Synd bara att jag inte kunde få njuta av det då min telefon som vanligt har gått varm... Suck!
Men jag fick i alla fall några timmar extra sömn. :-)

Snart dax att hoppa in i duschen en stund!


Men först en tanke till min kusin Erik som ligger på sjukhus i Värnamo sen en och en halv vecka tillbaka.
Han trillade i en trappa på 'Sigges Loge' när han var där och dansade och bröt benet.

Efter detta har han genomgått tre eller fyra operationer då han var nära på att mista benet helt. De har eventuellt i skrivande stund fått sy ihop honom igen, men det är osäkert då hans muskler har varit för svullna.

Han ligger i sin säng på rygg och får inte röra sig en millimeter. Erik jag lider med dig! Krya på dig!♥



Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0