Det blev..

Det blev äventyr inatt iform av en promenad med en rastlös kompis. Vi gick runt västersjön uppe vid Axamo. Blev en riktigt trevlig nattpromenad! :-)

Resultatet av promenaden var att jag som som en stock  SJU TIMMAR I STRÄCK, et händer aldrig! Så fucking underbart tycker jag! Kanske skulle göra det till en vana att ta en promand precis innan läggdags? Kom inte hem förän halv tre, tur att jag inte skulle upp tidigt idag i alla fall.

Idag har jag fikat med Sofie, alltid lika roligt att sitta och snacka skit. :-) Nu är jag på jobbet och här blir jag kvar till imorgon bitti. Då fyller lilla mamma år, 22+ om någon undrar. ;-) Så ska åka och köpa paket och TÅRTA. :-)

 

Hoppas ni får en lugn och skön natt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0