Drömmare

Sitter här och drömmer som vanligt! ;-)
Som nästan alltid drömmer jag om en egen bostad, helst inne i Jönköping. Så när jag har lite tid över brukar jag gå in på hemnet.se och kolla på utbudet av lägenheter i just Jönköping. Ikväll hittade jag en riktig drömlägenhet som skulle passa mig som handen i handsken.


Denna lägenheten med stort kök och matrum är rena rama drömmen för mig som älskar att laga mat och ha middagar, jag skulle inte klara mig utan stort kök.

Ja ja, drömma måste man få göra... Ännu kan jag inte ta ett lån och flytta hemifrån, men en dag som förhoppningsvis inte är allt för långt borta hoppas jag på ett eget hem. :-)

Och vem vet, den dagen kanske har börjat närma sig? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0