Långhelg?

Jaha, då har det varit långhelg igen, denna gången Kristi himmelfärd. Jag har dock jobbat på som vanligt, nästan i alla fall.

Onsdagen: Gick upp tidigt, skulle på möte med min studievägledare på vägledningscentrum. Efter mötet mötte jag upp min lilla mamma på A6 för lite shopping. Väl där träffade vi på min moster till lika min mammas lillasyster som var fikasugen. Så vi gick och fikade istället för att shoppa. Efter fikan åkte mamma hem och jag gick till IKEA och köpte ett nytt hyllplan innan jag åkte till jobbet för ett arbetspass.

Torsdagen: Började dagen med ett arbetspass. På kvällen hade jag playdate med Nellie. :-) Vi hyrde film och käkade taco. MUMS! Till efterrätt doppade vi frukt i smält choklad.

Fredagen: Hade playdate med Jonna hela dagen. :-) Vi fikade två gånger, shoppade och var på BIO- "En galen natt" blev det, den var superbra! Jag hämtade även ut min "SATC"-biljett till smygpremiären den 26e maj. :-) En mycket lyckad dag! :-D

Lördagen: Jobbade hela dagen, vi var på Liseberg! Superroligt! :-D

Söndagen: Har mest slappat idag, passade på att sova länge då jag har sovit som en kråka de sista nätterna. Var en snabbis på A6 med mamma och bror, han hittade inget. Sen har jag bara suttit vid datorn och kollat på 'Desperate Housewives'. :-)

Imorgon är en ny vecka med nya tag! God natt gott folk. :-)



Mobilbild från Liseberg igår :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0